1954 | Організована компанія Hadonghwan Motor Company (історія SsangYong). Організована компанія Hadonghwan Motor Company (історія SsangYong).
Історично датою заснування компанії прийнято вважати 1954 рік, коли в Південній Кореї була організована Hadonghwan Motor Company. Спочатку компанія займалася випуском автомобілів Jeep для американської армії. Активне протистояння між північною й південною частинами країни привело до досить великого попиту на ці машини, що, безумовно, сприяло її розвитку. Це дозволило компанії почати випускати й цивільні автомобілі, у тому числі - на експорт. Наприклад, в 1967 році Hadonghwan зайнялася поставками своїх автобусів у В’єтнам.

В 1976 році фірма змінює свою назву на Dong-A Motor. Під новим ім'ям розвиток підприємства став ще більш активним. В 1979-му було закінчене будівництво нового заводу в місті Пьонгтек (Pyungtaek). Компанія активно працює над просуванням продукції на світових ринках. В 1984 році був налагоджений експорт автобусів у Лівію. У цьому ж році назва компанії міняється на SsangYong Group.

В 1986 році SsangYong Group придбала Keohwa Motors, що спеціалізувалася на випуску позашляховиків марки Korando і інвестувала великі суми в автомобільну промисловість.

В 1988 році був розроблений компактний повнопривідний позашляховик Korando. Саме він і приніс компанії популярність.

Початок останнього десятиліття XX століття було відзначено тісним співробітництвом з Mercedes-Benz, що зробив величезні інвестиції в SsangYong Motor. У результаті такого технічного співробітництва в 1991 році були розроблені легкові й вантажні автомобілі, що використали багато вузлів Mercedes-Benz, а в 1993-му компанія приступилася до випуску автомобіля Musso.

SsangYong Chaіrman - перший і поки єдиний легковий автомобіль у модельному ряді компанії. Перше покоління автомобіля, що запозичить вузли й стилістичну подібність з автомобілями Mercedes, випускалося з 1997-го по 2004 рік.

В 1994 році почав роботу моторний завод у місті Чанвун (Changwon), на якому компанія розгорнула виробництво двигунів. В 1995 році, після трьох років співробітництва й творчої роботи з Mercedes-Benz, SsangYong Motor стала випускати легкий вантажний автомобіль Іstana (відомий як MB100). У наступному році почалося виробництво ще однієї машини - New Korando. Ці автомобілі активно поставлялися на експорт, і користувалися непоганим попитом через надійність і невисоку ціну.

В 1997 році, почавши випуск легкових автомобілів, SsangYong Motor зайняла нову для себе нішу - колись вона робила тільки позашляховики й комерційні машини. У цьому ж році компанія представляє новий автомобіль бізнесу-класу - Chaіrman. Новинка заснована на "розтягнутому" шасі Mercedes E-класу W124 і оснащувалася V-образним 6-циліндровим мотором.

Але наприкінці 1997 року в Кореї відбулася економічна криза, що не могло не позначитися й на SsangYong. В 1997-1998 роках компанія перейшла під контроль групи Daewoo. Після кризи, в 2000 році, компанія відділилася від Daewoo і знову здобула незалежність.

Саме з моделі Korando почалося відродження марки SsangYong. Модель, звичайно, не була хітом продажів, але мала певний успіх. Багато в чому завдяки доступній ціні й розмаїтості кузовів.

Після цього SsangYong Motor початку внутрішню перебудову, у ході якої основна увага приділялася дизайну, дослідженням і розвитку, а також відтворенню мережі збуту й програм гарантійного обслуговування.

Величезний представницький Chaіrman другого покоління також, як і його попередник, побудований на базі Mercedes E-class W124 і є флагманом марки SsangYong.

В 2000 році SsangYong випускає модель Chaіrman CM500. Модель Korando одержує премію Energy Wіnner 2001. Відродженню компанії сприяло поява в 2001 році моделі Rexton - доступного й сучасного позашляховика. В 2002 році випускається функціональний пікап SsangYong Musso Sports. Тоді ж відкривається власний технічний центр SsangYong у Китаї.

Rexton одержав "прописку" у Набережних Челнах і взагалі виглядає білою вороною в модельному ряді SsangYong. Краще б таких білих ворон, придуманих в італійській дизайн-студії ІtalDesіgn, у корейців побільшало.

Наприкінці 2003 року компанія приступилася до випуску пасажирського седана New Chaіrman і позашляховика New Rexton, на якому був установлений дизельний двигун обсягом 2,7 літри. В 2004 році на ринку був представлений багатофункціональний автомобіль Rodіus/Stavіc.

Позашляховик Kyron, мабуть, один із найбільш своєрідних автомобілів у своєму класі. Причому його своєрідність полягає лише в зовнішності. SsangYong не перестає дивувати народ своїм особливим поглядом на автомобільний дизайн.

Також наприкінці 2004 року компанія одержує нові інвестиції - 49% акцій SsangYong придбала китайська корпорація SAІ (Shanghaі Automotіve Іndustry Corporatіon). А в 2006 році дебютували дві нові моделі. Кроссовер Actyon і пікап, побудований на його базі, - Actyon Sports.

Величезний мамонтоподібний мінівен SsangYong Rodіus (Stavіc) викликає бурю емоцій і нічні кошмари.

Офіційним дистриб'ютором SsangYong у Росії є компанія "Северсталь-Авто", що здійснює всю необхідну діяльність, починаючи з поставок автомобілів і запчастин і закінчуючи рекламною підтримкою продукції.

Одна з останніх розробок SsangYong - концепт представницького седану. Поки автомобіль ховається під ім'ям Wz, але його поява в серійному виробництві - лише справа часу.

На російському заводі ЗМА в Набережних Челнах виробляються позашляховики Rexton і Kyron, крім них у Росії офіційно продаються й інші моделі SsangYong, зібрані в Кореї.